DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

OD REFERENTA DO SPECJALISTY

w Zespole Finansowo-Administracyjnym

w wymiarze 0,5 etatu,

umowa na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślony

 

1. Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie min. średnie;  
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • Znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność;
  • Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz innych ustaw dot. zakresu obowiązków;
  • Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • Kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

2. Wymagania dodatkowe:

  • Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowej;
  • Rzetelność i odpowiedzialność;
  • Bardzo dobra komunikatywność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania różnorodnych zadań;
  • Dyspozycyjność;

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Inicjowanie i realizacja badań społecznych na potrzeby komórek PCPR;
  • Opracowywanie, monitoring i ewaluacja strategii, programów i modeli w obszarze zabezpieczenia społecznego we współpracy z partnerami;
  • Obsługa programów realizowanych w PCPR in. strategii rozwiązania problemów społecznych, programu na rzecz wsparcia osób niepełnosprawnych, programu przeciwdziałania przemocy domowej i ochrony osób doświadczających przemocy domowej, programu oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową,  program rozwoju pieczy zastępczej;
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, oceny zasobów pomocy społecznej, sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej;
  • Współudział w tworzeniu nowych rozwiązań, innowacji w zakresie realizacji usług społecznych i fakultatywnych, przygotowywanie danych do sprawozdań;
  • Sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – pół etatu;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji;
  • Dodatek motywacyjny.
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Udział w szkoleniach zgodnie z zakresem obowiązków;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pracę w przyjemnej atmosferze.

7. Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny;
  • Życiorys – curriculum vitae;
  • Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • Kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 13.11.2025 r. do godz. 13:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko- OD REFERENTA DO SPECJALISTY ”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 13.11.2025 r. o godzinie 13:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193. Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: Kwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 Puck dnia 24.10.2025 r.

 Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

         Agnieszka Szenk